طراحی سایت بانک ها و مراکز دولتی

مواردی که شما می بایت برای طراحی سایت بانک یا مراکز دولتی مورد توجه قرار دهید :

  • از لینکهای برجسته و مهم در بالای سایت استفاده کنید

اکثر کاربران به دنبال بازدید از رنگ و لعاب سایت نیستند و به دنبال مواردی هستند که هر چه سریغتر آن ها را به مقصدشان نزدیک کند و برای اکثر آنها باید حداقل این موارد در نظر گرفته شود

قسمتی برای ورود به پنل کاربری اعضا – شعبات ( شامل آدرس و تلفن آن ها ) – راهای ارتباطی

  • طراحی ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو ( از اینجا می توانید در مورد طراحی سایت ریسپانسیو اطلاعات بیشتری بدست بیاورید ) امروزه یکی از قوانین طراحی سایت هاست و به جرئت می توان گفت که تاثیر ۴۰%  روی سایت شما خواهد گذاشت پس حتما این یکی از مواردی  است که می بایست در طراحی سایت بانک ها و مراکز دولتی که طیف وسیعی از بازدیدکننده را دارند در نظر گرفته شود

  • از رنگهای روشن و سبک کلین استفاده کنید

استفاده از رنگ های روشن ( سفید و خاکستری )  و یک رنگ اصلی دیگر در اکثر مواقع رنگ سازمانی مجموعه است می تواند به جذب مخاطب کمک شایانی کند.  به عنوان مثال رنگ سازمانی بانک پاسارگاد زرد – رنگ سازمانی بانک سامان آبی فیروزه ای –  رنگ سازمانی ایرانسل زرد و رنگ سازمانی بانک بانک ملی آبی است.

اما به این نکته توجه داشته باشید که فارغ از رنگ سازمانی رنگ آبی رنگی است که در اکثر سایتهای ایرانی و خارجی از آن استفاده شده است

حتما به این نکته توجه داشته باشید که در طراحی سایت بانک ها و مراکز دولتی به هیچ عنوان از رنگ های تیره مثل مشکی یا از رنگهای جیغ استفاده نکنید!

  • جایگزاری درست اجزا سایت در طراحی سایت بانک ها و مراکز دولتی

در این رابطه  می بایست  در طراحی سایتتان ux را در نظر بگیرید . ux به معنای تعامل کاربری  و در نهایت  ارتباط طولانی مدت بین کاربر و سایت شماست .

استفاده درست از آیکن ها و حتی تصاویر – دسترسی به تمامی لینکها و عدم منتظر نگاه داشتن کاربر برای دریافت اطلاعات و مطالب سایت شماست

اما مواردی از قبیل نکات ریز زیر میتواند به شما کمک  شایانی کند:

عدم استفاده از اسکرول  تا حد ممکن

بخش های مهم سایت مثل دسترسی به جساب کاربری ، موبایل بانک ، انتقال وجه و مواردی از این قبیل در دسترس کاربر باشند و دسترسی سریع به آنها امکان پذیر باشد.

از تصاویر با حجم بالا استفاده نکنید و تا حد ممکن عکسها را بهینه کنید  در اینجا  میتوانید آموزشی از نحوه بهینه کردن عکسها داشته باشید.

حتما خدمات کلی بانک  را در صفحه اول به صورت روشن و واضح بیان کنید.

از فونتهای خوانا و با اندازه مناسب استفاده کنید.

با توجه به تمامی این موارد می توانید بازدیدی از سایتهای بانک ها و مراکز دولتی در ایران داشته باشید و بررسی کنید که مواردی که ذکر شد در آنها به وضوح دیده خواهند شد.

 

به جز این موارد اینها تصاویری از بانکها و موسسات مالی خارجی هستند که دیدن آنها هم خالی از لطف نیست.

طراحی سایت بانک ها و مراکز دولتی

طراحی سایت بانک ها و مراکز دولتی

طراحی سایت بانک ها و مراکز دولتی

طراحی سایت بانک ها و مراکز دولتی

طراحی سایت بانک ها و مراکز دولتی

hadi sharifi ۰ ۰

استفاده های کاربردی از Framework جاوا اسکریپت در طراحی سایت

استفاده های کاربردی از فریم ورک جاوا اسکریپت در طراحی سایت : از جمله ابزارهای پیشرفته که خیلی مورد توجه و استفاده برنامه نویسان طراحی سایت ها قرار گرفته، framework ها می باشند. در مقاله حاضر به framework معروف زبان جاوا اسکریپت ، یعنی AngularJS و بررسی کاربردهای آن پرداخته می شود. AngularJS   فریم ورک ساختاری جهت وب اپلیکیشن های داینامیک است که با کمک آن، برنامه نویس وب سایت می تواند از اسکریپت HTML به عنوان زبان ساخت قالب سایت بهره ببرد و نیز با ارائه دادن افزونه نوشتارHTML ، به برنامه نویس کمک می کند با کمترین زحمت کلیه اجزای اپلیکیشن را پیاده سازی نماید. از خصوصیات این framework می توان موارد ذیل را نام برد :
قابلیت ساخت قالب ، استفاده از API ها ، ماژول بیس بودن و …

AngularJSروش آغاز کار با فریم ورک  AngularJS در طراحی سایت

AngularJS  توسط گوگل و گروهی منحصر به فرد از توسعه دهندگان مدیریت می شود. جزییات کامل و این فریم ورک را می توانید از داکیومنتیشن اصلی اش روی وب سایت اختصاصی آن مطالعه نمایید. شعارش هم این است: *دامنه لغات HTML را گسترش می دهد.*

عبارات و دستورات عملیاتی فریم ورک  AngularJS

با کمک Angular.js توسعه دهندگان می توانند راحت عناصری HTML مانند بوجود آورند و شکل به نمایش درآمدن آنها را برای کاربران روی بروزر بوسیله اسکریپت CSS تعریف نمایند. این دستورات شما را جهت ایجاد تگ های جدید در ساختار HTML اپلیکیشن و وب سایت خود قادر می کند.

برخی از دستورات رایج در AngularJS به شرح ذیل هستند :

:ng-show , ng-hide  جهت نمایش دادن/پنهان کردن یک عنصر که در فایل استایل های سایت می توانید آن را تنظیم نمایید .

:ng-class   این دستور سبب می شود تا خصوصیات داده شده به کلاس مد نظر به شکل پویا بالا بیاید .

ساختن منوهای داینامیک و ساختن وب اپلیکیشن تک صفحه ای ، از جمله مثال های کاربردی از طرز استفاده framework AngularJS می باشد.

پیش بینی صنعت طراحی وب با وجود ابزارها و فریم ورک های پیشرفته

در آینده هم با استقبال برنامه نویسان وب از زبان جاوا روبرو خواهد شد و تعداد سایت ها و اپلیکیشن های داینامیک که با جاوا اسکریپت پشتیبانی می شوند بیشتر خواهد شد.
درخصوص AngularJS  می توان گفت کاملا قادر به رفع نیازهای برنامه نویس در ساخت سایت های داینامیک و ایجاد انیمیشن های عالی هستند با کمک آن می توان و وب سایت های قدرتمندی را توسعه داد .

استفاده های کاربردی از Framework جاوا اسکریپت در طراحی سایت
hadi sharifi ۰ ۰

دامین اتوریتی و تاثیر آن در سئوی سایت

دامین اتوریتی چیست؟ امروزه در دنیای پر از رقابت طراحی سایت، هر روزه بیشتر رقبا سعی بر آن دارند که در مسیر رسیدن به رتبه های بالای گوگل دیگر رقبا را پس بزنند و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. این رقابت پایاپای هر کسی را در حوزه ی کاری خودش مجبور به کشف و استفاده از راه های بهتر می نماید. یکی از این راه ها داشتن دامنه ی اتوریتی است که در این مقاله در این خصوص توضیحاتی را به شما عرضه میداریم.

how-to-increase-domain-authority-of-your-website

آیتم های موثر در طراحی سایت موفق

برای داشتن یک سایت و طراحی سایت موفق آیتم های متفاوت و مختلفی وجود دارد تا شما را به هدفتان برساند. یک طراحی سایت موفق خروجیه یک UI (User Interface) زیبا، یک UX (User eXperience) کارآمد، جلب اعتماد کاربران، هاست سئو برای سایت، کسب بالاترین رتبه سایت ها در موتور جستجوی گوگل، حفظ رتبه وب سایت در موتورهای جستجو و … میباشد. برای اطلاع بیشتر در مورد خصوصیات و امکانات گفته شده مطالب زیر را مطالعه بفرمایید: برقراری تعادل در طراحی سایت با استفاده از روش های طراحی وب سایت UX و UI و تفاوت UI و UX در طراحی سایت چیست و تعاریف آنها

آیتم های موثر در سئوی موفق

همینطور برای داشتن سئوی سایت موفق لازم است تدابیر و تمهیدات ویژه ای اندیشید. استفاده از کلمات کلیدی مناسب، لینک بیلدینگ که میتوانید مطلب لینک بیلدینگ چیست؟ و اهمیت آن در سئوی سایت را مطالعه فرمایید تا در این خصوص اطلاعات جامع تری کسب نمایید. یکی از این راه ها میتواند دامنه ی اتوریتی نیز باشد. اما دامنه ی اتوریتی و پیج اتوریتی چیست؟

دامین اتوریتی و تاثیر آن در سئوی سایتدامنه ی اتوریتی چیست؟

اما دامنه اتوریتی چیست؟ دامنه ی اتوریتی یا Domain Authority همان اعتبار کل دامنه است. و پیج اتوریتی یا Page Authority اعتباره یک صفحه ی بخصوص یا URL بخصوص است. این اعتبار میتواند عددی میان صفر تا صد باشدو مثل رتبه بندی گوگل به صفحه ی اول اعتبار بیشتری اختصاص می یابد تا صفحات دیگر یک وب سایت. میزان دشواری ارتقای این اعتبار به صورت تصاعدی است، بدین صورت که رسیدن از رتبه ی صفر به سی راحت تر است تا رفتن از رتبه ی سی به چهل. دامنه ی اتوریتی هم از مجموع اعتبارات تمام صفحات حاصل می شود.

دامین اتوریتی و تاثیر آن در سئوی سایتنکاتی در ارتباط با Domain Authority

در نظر داشته باشید که تنها دارا بودن یک رتبه ی نسبتا بالا در این زمینه کافی نیست، بلکه باید از میانگین رتبه ی رقبایتان بالاتر باشید تا در این زمینه موفق باشید.

چک کردن Domain Authority

وب سایت های متفاوتی وجود دارند که آدرس وب سایت را می گیرند. و اعتبار دامنه یا دامین اتوریتی وب سایت شما را بر میگردانند. اما معتبر ترین آن ها سایت MOZ است. اعتبار اینتن را میتوانید از این لینک مشاهده بفرمایید:

https://moz.com/researchtools/ose/links?site=inten.asia&filter=&source=external&target=page&group=0&page=1&sort=page_authority&anchor_id=&anchor_type=&anchor_text=&from_site

دامین اتوریتی و تاثیر آن در سئوی سایت

hadi sharifi ۰ ۰

دوره تخصصی مینی ام بی ای (mini-MBA) دیجیتال مارکتینگ

مینی ام بی ای

• از جستجو تا نتیجه
• از یادگیری تا اجرا
• از تجربه تا مهارت
فصل جدیدی در کسب و کارتان آغاز کنید

 

درباره برنامه mini-MBA دیجیتال مارکتینگ

 

بعد از برگزاری ۱۱ دوره موفق مینی ام بی (mini-MBA) دیجیتال مارکتینگ، آکادمی تصمیم گرفته تا تجارب تیمش در حوزه دیجیتال مارکتینگ را با شما به اشتراک بگذارد. دوره مینی ام بی ای mini-MBA دیجیتال مارکتینگ امکان ایجاد خلاقانه روش های جدید و جالب برای رساندن پیام و پیشنهادات یک کسب و کار از طریق کمپین بازاریابی دیجیتال را به شما می دهد. دوره مینی ام بی ای ۱۲۰ ساعته به منظور آموزش مدیران کسب و کارها و مدیران بازاریابی و فروش شرکت ها بر اساس آخرین روندهای دیجیتال مارکتینگ، ارائه پروژه های مورد کاوی و مشارکت دانشجویان درطراحی کمپین های بازاریابی دیجیتال طراحی شده است.

ویژگی های برجسته دوره مینی ام بی ای (mini-MBA) دیجیتال مارکتینگ

• اساتید با تجربه و متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ
• کسب مهارت تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغات دیجیتال
• ارائه منابع معتبر دیجیتال مارکتینگ (eBook)
• مشارکت دانش پذیران برتر در پروژه های اجرایی به صورت کارآموزی
• اشتراک ۳ ماهه رایگان در باشگاه دیجیتال مارکتینگ (IDMC)
• آمادگی برای آزمون بین المللی وب سایت هاب اسپات ( معتبر ترین آژانس بازاریابی دیجیتال در دنیا )

سرفصل های مینی ام بی ای (mini-MBA) دیجیتال مارکتینگ

سطح مقدماتی :
• اصول دیجیتال مارکتینگ
• طراحی زیر ساخت ها جهت اجرای کمپین تبلیغاتی آنلاین
• ویژگی های یک وب سایت ایده آل
• بازاریابی محتوا
• بازاریابی از طریق موتورهای جستجو
• بازاریابی شبکه های اجتماعی
• تبلیغات آنلاین
• تجزیه، تحلیل و آنالیز فرآیند بازاریابی آنلاین
• A/B Testing یا گزینه برتر

سطح پایه :
• ایمیل مارکتینگ و خبرنامه Email-Marketing
• تبلیغات گوگل Google Adwords
• Search Engine Optimization
• ابزار های متن باز طراحی و توسعه سایت
• ابزارهای تحلیل سایت و فرآیندهای بازاریابی دیجیتال (Google Analytics)
سطح پیشرفته :
• استراتژی های بازاریابی دیجیتال
• برند سازی دیجیتال Digital Branding
• مدیریت ارتباط با مشتریان آنلاین E-CRM
• برنامه ریزی و تدوین کمپین بازاریابی دیجیتال
• بهینه سازی نرخ تبدیل
• Conversion Rate Optimization

نظر شرکت کنندگان در دوره های مینی ام بی ای دیجیتال مارکتینگ :

خانم ندا خسروی ، سرپرست مارکتینگ شرکت بازرگانی دیدار:
در کل عناوین بسیار عالی بود و من به بهترین شکل استفاده کردم موارد را در کارم پیاده و تاثیر زیادی در بهبود آن داشت از اساتید رضایت کامل داشتم زمان کم بود و دوست داشتم مان بیشتری برای پرسش و پاسخ داشتیم.

خانم کبری حنفی ، عضو تیم سایت الو باتری:
مشارکت دانشپذیران در دوره خیلی خوب بود و باعث می شد کلاس پویایی داشته باشد. اساتید و مباحث نیز خوب بودند و مواردی که عنوان کردند در کار من موثر بود.

آقای محمد سعید قاضی زاهدی، مدیر عامل شرکت رسانه افزار :
به نظر بنده آشنایی با مفاهیم و محتوای این دوره برای مدیران و صاحبان شرکتها و کسب و کارهای خصوصی در آستانه ورود به عرصه بازاریابی دیجیتال ضروری است چرا که از به هدر دادن زمان و منابع و بودجه در روند بازاریابی دیجیتال جلوگیری میکند ، و مطالبی که یک مدیر در این حوزه با آن روبرو خواهد شد و نیاز خواهد داشت ارایه میشود و آنچه مهم است آماده سازی بستر اجرای عملی آنها از جمله وب سایت و بکارگیری آموخته های تئوری در حین گذراندن دوره است. در کل آکادمی دیجیتال مارکتینگ توانسته در این دوره که آشنایی مدیران با ابعاد بازاریابی دیجیتال است را بخوبی محقق کند.
خانم مریم دهقانی، مدیر پروژه آسانک:
دوره در کل اثر بخش بود اما بهتر بورد دانشپذیران دیگر نیز در بحث ها مشارکت می کردند. در کل از اساتید دوره رضایت داشتم دوره در کل تاثیر خوبی در کارم داشت.
با ما دنیای دیجیتال مارکتینگ را کشف کنید

دوره تخصصی مینی ام بی ای (mini-MBA) دیجیتال مارکتینگ
hadi sharifi ۰ ۰

آموزش مقدماتی CSS و استایل دهی

آموزش مقدماتی CSS: با توجه به رشد روز افزون طراحی سایت و گسترش دنیای مجازی، لزوم یادگیری طراحی سایت و دیگر علوم در این حیطه بیش از پیش حس میشود. یکی از این علوم که بسیار در حوزه ی طراحی سایت پر کاربرد است CSS است. امروزه کمتر کسی وجود دارد که حتی کم از طراحی سایت سر رشته داشته باشد اما با لغاتی همچون استایل دهی، یا CSS روبرو نشده باشد.

مقدمه ای بر آموزش CSS

اگر شما از آن دسته افراد هستید که این کلمات به گوشتان نخورده یا مشتاق به یادگیری هستید نگران نباشید. زیرا در این مقاله میخواهیم به این مهم بپردازیم. همینطور اگر بیشتر برای یادگیری طراحی سایت مشتاق هستید میتوانید مطالب زیر را مطالعه نمایید: آموزش گام به گام طراحی سایت و آموزش گام به گام طراحی سایت جلسه دوم . CSS مخفف کلمات Cascading Style Sheets است به معنای شیوه نامه که با نام CSS در تمام کتاب ها و رفرنس های این علوم بکار گرفته شده است. CSS در برخی منابع با نام استایل دهی هم یاد شده است. همانطور که از نامش پیداست با استفاده از این سری دستورات میتوانید به آیتم ها و اشیاء تشکیل دهنده ی وب سایتتان شکل و ظاهری منظم بدهید.

آموزش مقدماتی CSS و استایل دهی

ملزومات یادگیری CSS یا استایل دهی

همانند HTML، CSS هم ابزار یا نرم افزار بخصوصی برای برنامه نویسی نمیخواهد. شما میتوانید با بازکردن یک فایل Notepade ساده که در هر کامپیوتری وجود دارد و در دسترس است. و با ذخیره سازی با پسوند html. کار خود را به راحتی شروع نمایید. در این زمینه تنها چیزی که به آن احتیاج پیدا خواهید نمود علم و دانشتان است!

کاربردهای CSS

اگر بخواهیم به معنای واقعی کاربرد CSS را بگوییم میتوانید نقاشی کردن را تصور نمایید. Html بدون CSS همانند نقاشی اولیه است بدون هیچ رنگی. این نقاشی ناقص است و بی روح، ولی با استفاده از کمی مداد رنگی و ذوق و سلیقه از همان نقوش بی روح میتوان اثار بی سابقه ی هنری آفرید. شما با Html می توانید مثلا در فرم ها جعبه های متنی و دکمه های رادیویی را با ترتیبی که میخواهید قرار دهید. اما اینکه دقیق این آیتم ها در زیر هم قرار بگیرند یا به طور مثال در فرم های فارسی از سمت راست نمایش داده شوند یا در فرم های لاتین در سمت چپ قرار بگیرند این ها همه از CSS بر می آید. اگر از آن دسته افراد هستید که همیشه میخواهید نیم نگاهی به بهینه سازی وب سایتتان داشته باشید میتوانید مطلب استفاده ی درست از تگ های عنوان و تاثیر آن در سئو سایت را مطالعه نمایید.

styling
شروع آموزش استایل دهی

تگ های استایل دهی یا CSS در تگ <header> قرار می گیرند و آیتم ها ی صفحه ی وب در تگ <body> قرار میگیرند. البته میتوان از این تگ ها در ساختار برنامه هم استفاده نمود. اما برای جلوگیری از به اصطلاح سنگین شدن صفحات وبمان بهتر است که تگ های CSS را در تگ <head> قرار دهیم. و المان های داخل صفحه را در تگ <body> قرار دهیم. برای اطلاع بیشتر از تگ های دیگر HTML و نحوه ی استفاده از آن ها میتوانید مطالب زیر را مطالعه نمایید: لذت قرار دادن فایل‌های ویدیویی در طراحی سایت با تگ video و روش استفاده از تگ های H در طراحی وب سایت

stylingonsites_1
مثالی از استایل دهی

این توضیحات را با مثالی به شما نشان خواهم داد، دستورات و تگ های زیر را در یک صفحه ی Notepade بنویسید و همانگونه که گفته شد ذخیره نمایید، تا تغییرات را مشاهده نمایید:

<html>
<head>
<style>
body {
; background-color: lightblue
}

h1 {
; color: white
; text-align: center
}

p {
; font-family: verdana
; font-size: 20px
}
<style/>
<head/>
<body>

<h1/>این الین تمرین من است<h1>
<p/>این یک پاراگراف است<p>

<body/>

<html/>

 

آموزش مقدماتی CSS و استایل دهی
hadi sharifi ۰ ۰

تبدیل طراحی سایت های شرکتی به سایت فروشگاهی

تبدیل کردن طراحی سایت های شرکتی به سایت فروشگاهی : بعضی از مشتریان که دارای سایت شرکتی هستند، تمایل به تبدیل آن به وب سایت فروشگاهی دارند. بهترین راهکار از نظر “طراحی سایت اینتن” این است که همان وب سایت شرکتی را که از نظر سئو قدرتمند از نظر اعتبار در رتبه بالایی هست را تبدیل به سایت فروشگاهی نماییم.

از آنجایی که سایت قبلی توسط خود ما پیاده سازی شده، با انعطاف پذیری بالایش به راحتی قابل تبدیل به یک وب سایت فروشگاهی خواهد بود که به بهترین رتبه ها نیز دست پیدا خواهد کرد.

طراحی سایت فروشگاهی اینتناثرات تبدیل سایت شرکتی به سایت فروشگاهی

تبدیل طراحی سایت شرکتی به سایت فروشگاهی باعث می شود که با اعتبارش در گوگل حفظ شود. اینتن سایت دیزاین با تیم متخصص خود می تواند سئو و بهینه سازی را به نخوی انجام دهد تا کلیه لینک ها و اعتبار وب سایت شما را حفظ شود.
اثر تبدیل کردن سایت شرکتی به سایت فروشگاهی می تواند گاها بسیار مفید باشد و ارتقای وب سایت را به دلیل ورود کاربران بیشتر در پی داشته باشد. که نتیجه اش کسب رتبه بالا در نتایج جستجو خواهد بود. وقتی کار به مرحله ای می¬رسد که هم شما و هم کاربران نیازمند بزرگ کردن سایت هستید، نگران هیچ موردی نباشید چون اینتن سایت دیزاین همواره در کنار شما و برای کمک جهت قوی¬تر کردن وب سایت شما آماده است.

انجام تغییرات گرافیکی در تبدیل سایت شرکتی به سایت فروشگاهی

ممکن است تصورکنید با انجام این تغییر، گرافیک وب سایت تغییر می¬کند. این مساله بستگی به نظر خودتان دارد. اگر تمایل دارید هارمونی رنگ و گرافیک وب سایت قبلی خود را حفظ کنید در این صورت تیم طراحی گرافیک اینتن با در اختیار داشتن ایده¬های جالب و مناسب برای وب سایت شما در کنارتان همکاری خواهد نمود. ما رنگ های اصلی سایت تان را برای شما با ایده ای برتر حفظ خواهیم کرد. پس نگران این موضوع نباشید .
اما در برخی موارد احتمالی چنانچه بخواهید گرافیک وب سایت را عوض کرده و با یک گرافیک عالی و مناسب وب سایت جدید فروشگاهی تان را رو نمایی کنید باز هم همکاری خودمان را در این مورد نیز اعلام می¬نماییم.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تبدیل کردن سایت شرکتی به سایت فروشگاهی می توانید با مشاوره طراحی اینتن تماس بگیرید.

در صورتی که به دنبال طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی هستید پیشنهاد میکنم مقالات زیر را مطالعه فرمایید در مقالات زیر امکانات طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی ارائه شده است :

تبدیل طراحی سایت های شرکتی به سایت فروشگاهی

hadi sharifi ۰ ۰

طراحی سایت پلان

طراحی سایت پلان: طراحی سایت امروزه انواع و اقسام محتلفی را دارد . طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی ،‌طراحی سایت نیازمندی ها و … از جمله انواع طراحی سایت های پر طرفدار در ایران می باشد . یکی دیگر از انواع طراحی سایت که بسیاری از کاربران اینترنتی به دنبال آن هستند طراحی سایت پلان می باشد که بیشتر برای نشان دادن پلان های معماری ساختمان و مکان های مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد .

مزایای استفاده از طراحی سایت پلان

از مزایای طراحی سایت پلان می  توان به قرار دادنن بخش هایی از وب سایت برای قرار دادن پلان های معماری و نقشه های معماری اشاره کرد . این نوع طراحی سایت مخصوص طراحان معمار و مهندسان حوزه ساخت و ساز می باشد.

طراحی سایت پلانبسیاری از مهندسان معمار برای ارائه نقشه های طراحی شده خود در نرم افزار های مهندسی نیار به یک گالری نمونه کار در دنیای اینترنت هستند در طراحی سایت پلان در بسیتر اینترنت هر مهندس می تواند نمونه  کار ها و نمونه طراحی های خود را در معرض نمایش بسیاری از کاربران اینترنتی قرار دهد  از این رو می توان تمامی پلان های طراحی شده خود را برای نیاز مندان به این حوزه بفروش رساند یا پروژه های جدیدی را از میان کاربران ورودی به وب سایتش بدست آورد .

مشاوره طراحی سایت پلان

طراحی سایت اینتن در نظر دارد برای راحتی مهندسان معمار و طراح خدمات ویژه ای را در اختیار مهندسان قرار دهد ، برای آشنایی با نحوه ارائه خدمات می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا در بحث مشاوره طراحی سایت با شما در ارتباط باشند .

اجزای طراحی سایت پلان

در طراحی سایت پلان سعی می گردد کاربر پس از ورود به وب سایت تمامی قسمت های وب سایت را بصورت ساده و دسترسی سریع در اختیار داشته باشد . داشتن بخش درباره ما می تواند مشتری را با تخصص ها و حوزه کاری شما آشنا سازد شما می توانید از رزومه کاری خود در این بخش سایت مطرح کنید ، بخش دیگری از وب سایت را می تواند بخش گالری نمونه کار های شما تشکیل دهد شما با ارائه گالری نمونه کار ها می توانید تمامی پروژه های خود را در معرض نمایش کاربران ورودی قرار دهید .

بحش مقالات سایت پلان

از بخش های مهم دیگری که در تمامی سایت های اطلاع رسانی باید مد نظر قرار گیرد بخشی برای ارائه اخبار و مقالت علمی در حوزه کاری وب سایت ها می باشد . در این بخش شما می توانید مقالات و اخبار مرتبط با این حوزه را در اختیار مشتریان قرار دهید . این باعث ایجاد حس اطمینان در مشتری ورودی به وب سایت شما خواهد شد .

سئو در طراحی سایت پلان

موضوع دیگری که در طراحی سایت پلان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد استفاده از استاندارد های سئو در طراحی سایت پلان است . شما برای یافتن جایگاه مناسب در بین رقبایتان حتما باید به این نکته توجه نمایید که حضور در نتایج جستجوی گوگل می تواند یک ابزار بسیار کاربردی جهت افزایش فروش شما و یافتن پروژه های جدید در دنیای اینترنت برای شرکت و مجموعه شما باشد پس سئو را جدی بگیرید .

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما در تماس باشید .

طراحی سایت پلان
hadi sharifi ۰ ۰

طراحی سایت علمی و آموزشی

طراحی سایت علمی و آموزشی: با توجه به اینکه در عصر تکنولوژی قرار داریم. برای اینکه از دیگر رقبایمان در حوزه ی طراحی سایت، و تمامی حوزه های کاری عقب نمانیم، باید اطلاعات کاری خود را بروز نماییم. اما بروز بودن به همین سادگی که در کلام می آید خودش هم امری سهل است؟ چگونه میتوانیم همیشه در عرصه ی کاریمان بروز باشیم؟

academic-plus-website-design

پیشینه ی طراحی سایت علمی و آموزشی

تکنولوژی چگونه به وجود می آید؟ قبل از تکنولوژی چه چیزی بوده؟ این سوالات در نظر اول شاید گیج کننده باشند اما وقتی به پاسخ آنها بی اندیشیم به ارتباط آنها با موضوع مورد بحثمان پی خواهیم برد. ریشه ی تمام تکنولوژی ها و دستاورد های بشر علم است. پس باید توجه ویژه ای به این شاخه شود و تکنولوژی باید پاسخگوی علم باشد.

طراحی سایت علمی و آموزشی

لزوم داشتن سایت علمی و آموزشی

امروزه بسیاری از اساتید و دانشجو ها برای خود وب سایت شخصی دارند. آنها اطلاعات خود را از اطلاعات علمی و آموزشی، رزومه ی کاری، علمی و پژوهشی خود گرفته تا نمونه مقالات یا سوالات خود را در وب سایت های خود قرار می دهند. این کار مزایای متعددی دارد، رعایت حق کپی رایت، منبعی که مشخص میکند این مقالات و سوالات توسط این استاد نوشته شده است و … در کنار این همه مزایا منبع منسجمی برای استفاده ی دانشجویان و مشتاقان علم خواهد بود. برخی اطلاعات دیگر را میتوانید در مطلب طراحی سایت علمی بخوانید.

academia-classic-education-website-template

بخش های تشکیل دهنده ی وب سایت های علمی و آموزشی

وب سایت های علمی و آموزشی میتوانند بخش های متفاوتی بسته به خواست افراد داشته باشند، این بخش ها متشکل شده اند از:

بخشی برای ورود اطلاعات یا رزومه علمی مالک یا مالکین وب سایت.

امکان آپلود جزوات و کتاب های الکترونیکی در بخش بندی ها و دسته بندی های منظم به تفکیک در و زیر شاخه های درسی.

امکان دانلود جزوات آموزشی با سطح دسترسی های متفاوت توسط جویندگان دانش.

امکان لینک دهی یا آپلود مقالات و مجلات معتبر.

امکان تبادل نظر و رای دهی کاربران در انتهای هر کتاب یا فایل آموزشی.

امکان قرار دادن ویدیو های آموزشی برای عموم کاربران – اعضای وب سایت – یا دسترسی با پرداخت هزینه ی کلاس.

خدمات سئوی سایت و بسیاری امکانات دیگر بسته به درخواست و نیاز شما.

طراحی سایت در دیگر زمینه های کاری

بسته به حوزه ی کاری یا نیاز وب سایت ها تقسیم بندی های متفاوتی میتوانند داشته باشند. انواع طراحی سایت می تواند طراحی سایت قرآنی ، طراحی سایت معماری ، طراحی سایت مشاور املاک ، طراحی سایت فروش فایل و یا دیگر حوزه های کاری باشد.

طراحی سایت علمی و آموزشی
hadi sharifi ۰ ۰

مولفه های رتبه بندی گوگل

مولفه های رتبه بندی گوگل: شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که پس از مرحله ی طراحی سایت باید چه کنم؟ با حضور جمعیت انبوهی که در اینترنت، دهکده ی جهانی وب سایت دارند وب سایت من چگونه دیده میشود؟ اصلا آیا این کار فایده ای هم دارد؟! در این مقاله میخواهیم از آغاز به تمام سوالات ذهن شما پاسخ بگوییم.

google-seo-ranking-factors

جایگاه گوگل در میان موتورهای جستجوگر

با گذر زمان هر روز و هر روز سوالات بیشتری در ذهن انسان به وجود می آید. و ذهن پرسشگر انسان همیشه به دنبال منبع مشخصی برای پاسخ گفتن به تمام سوالاتش بوده. امروزه موتورهای جستجو هر روزه سعی بر این دارند تا تمام سوالات زاییده ی ذهن بشر را پاسخ بگویند. اما چه چیزی گوگل را از میان دیگر موتورهای جستجوگر که برخی از آنها بسیار قدیمی تر از گوگل هستند متمایز نموده؟ مطالبی در خصوص طول عمر و تاریخچه ی گوگل را میتوانید در مطلب گوگل ۱۸ ساله شد ! مطالعه نمایید. انسان خواسته یا ناخواسته همیشه به دنبال چالش های جدید بوده، و مسلما موتور جستجویی که برای پاسخگوییه سوالات ذهن انسان آمده بوده اما حالا او انسان را به چالش میکشد برایش بسیار جذاب است.

مولفه های رتبه بندی گوگل

راه یافتن به رتبه بندی گوگل

امروزه بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب و کار تمام تلاششان را میکنند تا در این رتبه بندی حضور داشته باشند. تا خود و کسب و کارشان را بسته به حوزه ی کاری به عموم کاربران نشان دهند.اما این رتبه بندی چیست؟ و چگونه میتوان در آن راه یافت و ماند؟! برای اطلاع از قوانین جدید سئو این مطلب را مطالعه نمایید. گوگل در سال ۱۹۹۸ توسط دو دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه استنفورد که انقلابی در رتبه بندی صفحات موتورهای جستجوگر ایجاد نمودند تاسیس شد. در رتبه بندی آنها اعتبار صفحات وب با لینک هایی که به آنها میشد سنجیده میشد، نه صرفا حضور کلمه ی مورد جستجو در محتویات وب سایت.

اما امروزه با گذر زمان معیار ها و ارزشیابی گوگل هم تغییر نموده و جزئیات بیشتری به آن اضافه شده تا راهی برای گول زدن موتور جستجو نماند و دارندگان رتبه های بالا واقعا استحقاق حضور در آن رتبه را داشته باشند. جهت مطالعه ی بیشتر در حوزه ی سئو و مولفه های رتبه بندی گوگل مطلب مراقب ارتباط قدرتمند میان طراحی سایت و سئو باشید! را مشاهده نمایید.

مولفه های رتبه بندی گوگل

برخی آیتم های رتبه بندی گوگل

طول عمر دامنه: دامنه های معتبر چندین سال مورد استفاده ی شخص قرار میگیرند، به همین دلیل سعی بر آن داشته باشید تا حدالامکان دامنه ی وب سایت خود را بند مدت خریداری نمایید.

حضور کلمات کلیدی مرتبط با حوزه ی کاریتان در نام زیر دامنه: وب سایت MOZ در سال ۲۰۱۱ اعلام نمود که کلمات کلیدی موجود در نام زیر دامنه به سئو و رتبه بندی گوگل کمک می نماید. اما این کلمات هم باید معتبر باشند.

سرعت لود صفحات وب سایت: استفاده از کد نویسی های سبک و مناسب با سئو که شما را به رتبه بندی گوگل نزدیک مینماید.

محتوای مناسب: محتوای مناسب و مفید برای کاربران، تا بازدید وب سایت شما کاملا حقیقی بالا رود.

هاست اختصاصی برای سئو سایت: تدابیری که بر روی هاست اعمال می شود تا به رتبه ی بالاتری دست یابید. داشتن IP اختصاصی، داشتن SSL، پهنای باند و … که میتوانید جزئیات این مطالب را در مطلب هاست سئو برای سایت بخوانید.

مولفه های رتبه بندی گوگل

و بسیاری راهکارهای دیگر، توجه داشته باشید که این راهکارها لازم هستند اما کافی نیستند. همیشه باید به نکاتی به منظور جلوگیری از افت وضعیت سئو طراحی سایت توجه داشت.

مولفه های رتبه بندی گوگل
hadi sharifi ۰ ۰

لینک بیلدینگ چیست؟ و اهمیت آن در سئوی سایت

لینک بیلدینگ چیست؟ و اهمیت آن در سئوی سایت: امروزه علم طراحی سایت و سئو روز به روز پیشرفت می کند و شرایط آن بیشتر فراهم می آید که ما از دیگر رقبایمان عقب بمانیم. به همین علت برای شما راهکارهایی را آماده کرده ایم تا به شما پیشنهاد دهیم.

لینک بیلدینگ چیست؟ و اهمیت آن در سئوی سایتاهمیت سئوی سایت

دنیای اینترنت و دهکده ی جهانی هر روز بیش از روز قبل در حال پیشرفت و همه گیر شدن است. چه کنیم که از دیگر رقبایمان عقب نمانیم و بتوانیم در دنیای کسب و کار از پیشتازان باشیم؟ امروزه کمتر کسی وجود دارد که با دنیای اینترنت سروکار داشته باشد اما اسم گوگل به گوشش نخورده باشد. پس برای اینکه در حرفه و حوزه ی کاریمان پیشتاز باشیم لازم است تمام تلاشمان را به کار گیریم تا به رتبه های بالای گوگل نزدیک شویم.

راهکارهای سئوی سایت

در زمینه ی سئو، معیارهای دسته بندی گوگل و راهکارهای آن فاکتورهای فراوانی وجود دارد که به تفصیل در مطلب مولفه های رتبه بندی گوگل درباره آنها توضیح داده شده است. راهکارهایی همچون استفاده از هاست سئو برای سایت،  Cross Link | کراس لینک و … یکی از این راهکارها لینک بیلدینگ است که در این مقاله به آن میپردازیم.

لینک بیلدینگ چیست؟ و اهمیت آن در سئوی سایت

انواع لینک بیلدینگ

لینک ها ارتباط و پیوند شما وب سایت های دیگر است. بدون این ارتباطات وب سایت شما به سختی دیده میشود. به این لینک یکطرفه گفته می شود، که به آن بک لینک هم میگویند. لینک دهی و اهمیت آن برای سئو سایت | لینک یک طرفه به شما کمک میکند تا کاملا به این موضوع واقف شوید. دو نوع لینک بیلدینگ می توانیم داشته باشیم: لینک داخلی و لینک خارجی که در ادامه به تفصیل توضیح میدهیم که هرکدام به چه معنا هستند. مزایا و معایب هرکدام و موارد استفاده ی هر کدام را نام خواهیم برد. همچنین برای اطلاع بیشتر، مطالعه ی بیشتر در این زمینه، اطلاع از بک لینک ها و تشخیص بک لینک خوب از بد می توانید مطلب آیا بک لینک هم چنان در سئوی سایت تاثیر دارد؟ را مطالعه فرمایید.

ogimageلینک بیلدینگ: لینک داخلی

لینک های داخلی ارتباطات و پیوند ها به مطالب خود وب سایت است. این نوع لینک بیلدینگ بیشتر برای لینک دهی و ارتباط مقالات وب سایت استفاده میشود. و بیشتر برای مواردی که برای جلوگیری از طولانی شدن بیش از حد مطلب کاربر و خواننده را به بخش دیگر و مطلب دیگری راهنمایی میکنید. اما این روش فقط در صورت نیاز استفاده میشود و تاثیر چندانی ندارد. چنانچه باز هم مشتاق بودید تا درباره این موضوع اطلاعات کسب نمایید مطلب استراتژی لینک دهی به شما کمک خواهد کرد.

لینک بیلدینگ: لینک خارجی

این نوع لینک دهی همانطور که از اسمش پیداست و با توجه به توضیحات لینک داخلی را میتوان حدس زد. به لینک هایی که به دامنه ها و وب سایت های دیگر مرتبط میشود لینک خارجی میگوییم. این نوع لینک دهی تاثیر بیشتری در سئوی سایت دارد. بدین صورت که بیشتر کمک میکند تا گوگل پی به اعتبار شما میبرد. در این روش سعی کنید تا وب سایت های معتبر تر به وب سایت شما لینک شوند تا به طبع اعتبار شما نیز بالا رود.

اما همیشه به این موضوع توجه داشته باشید که مطالب و محتوای مفید بیشترین بازدید را به سمت خود می کشاند. و همیشه بهترین و کم ریسک ترین راهکار است.

لینک بیلدینگ چیست؟ و اهمیت آن در سئوی سایت
hadi sharifi ۰ ۰
طراحی سایت ، بهینه سازی سایت و طراحی وب سایت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان