نقاط ضعف و قوت الگوریتم های گوگل

توضیحی در مورد الگوریتم های گوگل و نقاط ضعف آن ها: طراحان سایت به خوبی اطلاع دارند که بعد از طراحی سایت باید سئو سایت را نیز انجام دهند تا سایت مورد نظر در گوگل شناخته شود و رتبه اش بالا بیاید. اولین چیزی که سئو کاران سایت باید در مورد آن بدانند الگوریتم هایی است که گوگل برای سایت ها نوشته است تا با استاندارد های گوگل بالا بیایند. در اینجا ما نگاهی به این الگوریتم ها می اندازیم.

نقاظ ضعف و قوت الگوریتم های گوگل

در ابتدا بگذارید تعریفی از الگوریتم گوگل داشته باشیم. موتور های گوگل با استفاده از خزنده های خود تمام اطلاعات موجود در سطح وب را جمع آوری کرده و ذخیره می کنند و به تجزیه تحلیل آن می پردازند. این الگوریتم ها به شکل تابع و ریاضی هستند و تمام اطلاعات ذخیره شده را پس از تجزیه تحلیل طبقه بندی می کنند تا کاربر به آن ها نیاز داشته باشد.

الگوریتم های گوگل
این الگوریتم ها به دو دسته تقسیم می شوند که دسته اول الگوریتم های اصلی یا همان هسته گوگل هستند و نوع دوم که برای شناسایی سایت های اسپم و یا بهینه سازی نتایج جستجوی کاربران به کار می رود که ما به بررسی همین دسته می پردازیم.

الگوریتم پنگوئن :

این الگوریتم کارش مبارزه با لینک های اسپم می باشد. زمانی که سطح اینترنت را لینک های اسپم و جعلی گرفته بودند الگوریتم پنگوئن توانست این سایت ها را سازماندهی کند و سایت هایی که برای بالا بردن سایت خود بک لینک خریداری کردند را جریمه می کند. با توجه به این که گوگل برای سایت هایی که بیشترین بازدید را دارند ارزش بیشتری قائل است باعث شد تا افراد سودجو با دریافت مبالغی لینک سایت های دیگر را به صورت یکجا در سایت خود قرار دهند که این خود یکی از نقاط ضعف این الگوریتم به شمار می رود چرا که رقبای سایت ها با قرار دادن لینک آنها در این نوع سایت های به موتو جستجو می گویند که این سایت اسپمر است و الگوریتم پنگوئن تمام لینک های آن را جریمه می کند در صورتی که سایت اصلی کاملا استاندارد بوده و اسپمی ندارد.

الگوریتم پاندا :

الگوریتم پاندا کمک بزرگی به محتوا نویسان سایتها کرد. قبل از این الگوریتم زمانی که یک محتوای خوب در یک سایت منتشر میشد به راحتی قابل کپی برداری بود که باعث میشد سایت اصلی که این مطلب را نوشته و دارای کیفیت خوبی نیز می باشد بین این سایت ها گم شود. ولی الگوریتم پاندا با استفاده از خزنده های خود به دنبال مطالب تازه و جدید میگردد و بعد از ثبت مطلب جدید دیگر سایت ها را که از روی ان کپی کرده اند را از لیست جستجو حذف می کند. اما باید این را هم در نظر گرفت که این الگوریتم کند می باشد و سارقان محتوا پس از انتشار مطلب جدید از آن باخبر شده و آن را در وبلاگ یا وبسایت خود کپی می کنند به این صوت محتوای آن ها تایید شده و توسط گوگل تقدیر شده و سایت اصلی جریمه می شود.

الگوریتم مرغ مگس خوار:

این الگوریتم عبارات جستجو شده توسط کاربران را بررسی می کند و سعی می کند بهترین نتیجه را به کاربر نمایش دهد. الگوریتم مرغ مگس خوار بر روی رتبه بندی سایت ها تاثیری ندارد و فقط بهترین نتیجه را برای کاربران نمایش می دهد. از نقاط ضعف این الگوریتم این است که نمی تواند زبان فارسی را به درستی تشخیص دهد و تعدادی از واژه ها مانند «ک» «ی» «گ» «پ» را به شکل عربی مورد تحلیل قرار می دهد.

اگر شما به دنبال آموزش تخصصی علم سئو هستید می توانید در کارگاه های آموزشی اینتن در بحث سئو شرکت نمایید . در کارگاه های آموزشی و کلاس های دوره ای مباحث بسیار کلیدی و مهم در مورد موتور جستجوی گوگل و الگورتیم های این موتور جستجو ارائه می گردد .



نقاط ضعف و قوت الگوریتم های گوگل

hadi sharifi ۰ ۰

تبلیغات در اینترنت چگونه است ؟

پس از اینکه وب سایت تتان طراحی شد ، نوبت برندینگ در دنیای اینترنت است . طراحی سایت به همراه برندینگ در دنیای اینترنت می تواند تاثیر بسیار بالایی در جذب مخاطب دارد . در رابطه با تبلیغات در اینترنت سوالات زیادی مطرح است مثلا یک تبلیغ خوب چگونه است ؟ بهترین راهکارهای تبلیغاتی کدامند ؟ چگونه می توانیم تبلیغات در اینترنت را سود بخش کنیم ؟

روش های تبلیغات اینترنتیتبلیغات در دنیای اینترنت

تبلیغات اینترنتی : همان طور که می دانید اینترنت امروزه در زندگی ما انسان ها نقش بسیاری مهمی پیدا کرده همانگونه که برای انجام بسیاری از کارها به اینترنت نیاز داشته ایم مثلا برای پرداخت قسط های بانکی یا خرید شارژ تلفن همراه و ……
امروزه فقط جوانان و نوجوانان نیستند که از اینترنت استفاده می کنند بلکه فعالان بازار و سرمایه گذاران که سرمایه های زیادی دارند نیز از اینترنت استفاده می کنند ، عده ای توانسته است با استفاده مفید از اینترنت به سودهای کلان دست پیدا کنند . در ادامه به برخی از این راهکارها اشاره می کنیم :

– تبلیغات متنی در وب سایت ها :

این روش یکی از ایده آل ترین روش برای افرادی است که دارای وب سایت هستند و دوست دارند در گوگل رتبه سایت خود را ارتقا دهند و علاوه بر این ترافیکی را به سمت وب سایت خود هدایت دهند . در این روش در یک وب که پر بازدید است در قسمت بالا لینک متنی قرار داده می شود که این عنوان لینک و متن بسیار مهم می باشد . اما نباید این عبارت دروغین و گمراه باشد زیرا ممکن است اعتبار شما را خدشه دار نماید . اما باید به خاطر داشته باشید که یکی از هدف های تبلیغ این است که شما اعتبار کسب کنید پس نباید اعتبار خودتان را زیر سوال ببرید .

– تبلیغات گرافیکی و بنری در وب سایت ها

این روش نیز می تواند یکی از روش های سود آور باشد البته در صورتی که با سیاست صحیح انجام شود . اما دقت داشته باشید که در چه سایتی اقدام به تبلیغ کرده اید ! باید بدانید مخاطبین آن وب سایت چه کسانی هستند و مشتریان هدف شما چه کسانی می باشند ؟ هر بار که میخواهید برای خود وب سایتی را انتخاب کنید باید دقت باشید که در چه سایتی تبلیغ می نمایید و هر بار این سوالات را از خود این سوالات را بپرسید تا بتوانید عاقلانه تر و بهتر اقدام به تصمیم گیری نمایید باید دقت کنید که در چه سایتی اگر تبلیغ کنید به سود دهی بیشتر می رسید .
یکی دیگر از موضوعاتی که بسیار مهم است این است که در چه قسمتی از صفحه میخواهید تبلیغ خود را انجام دهید . هر چقد میزان لوگوی تبلیغی شما بیشتر در دید باشید می توانید شانس تاثیرگذاری تبلیغ خود را افزایش دهید پس سعی کنید حتما یک مکان مناسب و با سایز عالی برای تبلیغ خود انتخاب نمایید .

– آگهی اینترنتی

یکی دیگر از بهترین روش و ارزان ترین روش های که در اینترنت برای تبلیغ وجود دارد اگهی اینترنتی است . این روش را می توان یکی از روش های ایده آلی دانست برای افرادی که دارای وب سایت نمی باشند و دوست دارند یک تبلیغ مناسب در اینترنت داشته باشند . آنها می توانند هر گونه مشخصات و اطلاعات و همچنین آدرس و شماره تلفن خود را در آگهی قید نمایند تا مشتریان به راحتی بتوانند آنان را پیدا کنند .
اگر میخواهید آگهی اینترنتی تاثیر بیشتری در اینترنت داشته باشد باید دقت کنید که مدت دار نباشد یا حداقل در تایم زیادی بر جا باشد . مدت زمان نمایش تبلیغات در اینترنت بسیار مهم و ضروری می باشد .
البته یک نکته دیگر نیز بسیار مهم است که حتما سایتی را که میخواهید انتخاب کنید دارای رنکینگ خوبی در گوگل باشد باید دقت باشید که وب سایتی را که در آن آگهی میکنید دارای رنکینگ بیشتری باشد تا شانس نمایش آگهی شما بیشتر باشد .

– تبلیغات به صورت ایمیل

یکی دیگر از روش های تبلیغ در اینترنت برای تبلیغ خدمات و کالا ایمیل می باشد . این روش هم بسیار مهم است که به روش صحیح انجام شود . برای اینکه تاثیرگذاری به این روش به صورت عالی باشد باید هر ایمیل به صورت خاص برای مشتری فرستاده شود یعنی باید این صورت تبلیغات به صورت هدف مند باشد تا بتوانید از میان این مشتریان ، مشتری واقعی را پیدا کنید .
البته باید به طریقه ساخت ایمیل های ارسالی نیز دقت کنید تا بتواند تاثیر گذاری خود را داشته باشد . اولین چیزی که میتواند در ایمیل جلب توجه کند موضوع آن می باشد که فرد تصمیم میگیرد که آیا این ایمیل را باز کند یا خیر؟ پس باید موضوعی را انتخاب کنید که مشتری شما را تحت تاثیر قرار دهد که آن را باز کند و سپس خود را جای مشتری بگذارید تا بدانید چه نیازی دارد . در نهایت باید دقت کنید که بهترین خدمتی که میتوانید به مشتری ارائه دهید چیست ؟ سپس آن را برای موضوع ایمیل خود معین کنید .


تبلیغات در اینترنت چگونه است ؟


hadi sharifi ۰ ۰

رپورتاژ آگهی | خرید رپورتاژ آگهی | رپورتاژ خبری

رپورتاژ آگهی چیست ؟ رپورتاژ آگهی نوعی از تبلیغات در سایت های اینترنتی است ، در رپورتاژ آگهی شما  می توانید یک متن آموزشی ، خبری یا تبلیغاتی تالیف نمایید ، پس از تالیف متن با قرار دادن لینک وب سایتتان در کلمات کلیدی استراتژیک می توانید به رشد رتبه وب سایت تان در کلمات کلیدی در موتور جستجوی گوگل هم کمک کنید . خبر آگهی به همراه لینک فالو می تواند یک روش بسیار مهم در گرفتن بک لینک از وب سایت ها معتبر می باشد .

ارائه خدمات رپورتاژ آگهی

طراحی سایت اینتن مفتخر است خدمات رپورتاژ آگهی و رپورتاژ خبری را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد . پس از طراحی سایت ، یکی از ابزار های بسیار مهم برای گسترش کسب و کار و کسب اعتبار در دنیای اینترنت ، داشتن رتبه در موتور جستجو گوگل است . برای داشتن رتبه در موتور های جستجو از جمله گوگل افزایش اعتبار وب سایت است ، افزایش اعتبار وب سایت توسط راهکار های بسیار زیادی امکان پذیر است ، اشتراک گذاری محتوا در موتور های جستجو ، دریافت لینک از سایت های معتبر و قدرتمند می تواند به افزایش رتبه وب سایت شما در موتور های جستجو کمک نماید .

با گرفتن لینک از هر وب سایت از جمله سایت های خبری ، ربات های جستجو گر را از وب سایت های معتبر به سمت سایت شما خواهد کشاند .

ویژگی های یک رپورتاژ آگهی موفق

یک رپورتاژ آگهی علاوه بر قدرت و اعتباری که وب سایت شما اعطا می نماید تاثیر بسیار زیادی به برندینگ شما در دنیای اینترنت دارد ، اگر در تالیف خبر آگهی خود دقت نمایید و اطلاعات مفیدی به کاربری که خبر آگهی شما را مطالعه می نماید ارائه کنید ، ماندگاری شما در ذهن خواننده وابسته به متنی خواهد داشت که شما در خبر آگهی تان ارائه می نمایید .

خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی یکی از نیاز های اساسی برای فعالان در دنیای اینترنت است ، بخش دیجیتال مارتینگ اینتن در نظر دارد خدمات خرید خبر آگهی را بصورت تخصصی و حرفه ای در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد . با توجه به ارتباط گسترده بخش دیجیتال مارکتینگ اینتن با وب سایت های خبری و پربازدید ایران ، می تواند خدمات خبر آگهی را در اختیار وب مستران و علاقه مندان به حضور فعال در نتایج جستجو گوگل دارند بصورت حرفه ای ارائه نماید .

سفارش رپورتاژ آگهی

برای سفارش خبر آگهی می توانید با شماره تماس های ما در ارتباط باشید . پکیج های خبری ویژه طراحی سایت اینتن در ادامه این پست ارائه شده است . کمپین های خبری رپورتاژ آگهی اینتن در ادامه بحضور شما عزیزان ارائه می گردد . با اینتن بروز باشید …



رپورتاژ آگهی | خرید رپورتاژ آگهی | رپورتاژ خبری

hadi sharifi ۱ ۰

اینترنت مارکتینگ

اینترنت مارکتینگ : شاید بسیاری از افراد با این واژه مارکتینگ آشنایی نداشته باشند و مفهوم اصلی این واژه را ندانسته باشند اگر قصد دارید در مورد این موضوع آگاهی و اطلاعات لازم را داشته باشید با ادامه این متن با ما همراه باشید . این نکته را در نظر داشته باشید که اینترنت مارکتینگ رابطه بسیار نزدیکی با طراحی سایت دارد . و سئو جز جدایی ناپذیر اینترنت مارکتینگ می باشد .
امروزه در بیشتر کسب و کارها می بینیم که در حال انجام دادن اینترنت مارکتینگ می باشند . دلیلی که این روش دارد این است که برای صاحبان کسب و کار بسیار ارزان می باشد و می توانند میلیون ها بازار هدف را از طریق این روش بدست بیاورند .

اینترنت مارکتینگراهکار های تخصصی اینترنت مارکتینگ

طراحی سایت تجاری و اینترنت مارکتینگ از زمانی که دسترسی به اینترنت زیاد شد و اینترنت برای کسب و کار های مختلف به عنوان دغدغه محسوب شد ، رونق گرفت . حال در این قسمت سوال این است که چگونه می توانیم با بهره گیری از مزایای اینترنت مارکتینگ با زمان کم در طراحی سایت ، یک بازاریابی مفید را برای خود ایجاد نماییم .

امروزه اینترنت مارکتینگ توانسته است تا با بکار گیری  روش های متنوع قابلیت های اینترنتی زیادی را برای کسب و کارها ایجاد کند ، همچنین تحویل عظیمی را خلق نموده و برخی از محدودیت های زمانی و مکانی را از بین برده است . در ادامه بیشتر در مورد نکات تاثیر گذار اینترنت مارکتینگ در طراحی وب سایت پرداخته ایم .
اینترنت مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی می باشد که در واقع یک پروسه برای رواج دادن یک محصول یا خدمت یا تقویت نام تجاری در فضای اینترنت می باشد .
اینترنت مارکتینگ می توانند یک فعالیت تبلیغاتی به وسیله رسانه های وایرلس یا یک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و ….. باشد . البته می توانند از جنبه های خلاق و تکنیکی شبکه جهانی وب مانند طراحی ، توسعه ، فروش تلفیق شده باشد .

طراحی سایت تجارت اکترونیک

اولین اقدامی که باید انجام داد این است که سایتی را که می سازیم باید با توجه به نیازهای کسب و کار ما باشد و در آن به بودجه ی که در اختیار داریم بسیار توجه کنیم . هنگامی که سایت تجارت الکترونیک را انجام می دهید باید برای آن یک درگاه پرداخت اینترنتی نیز ایجاد نمایید تا بتوان تراکنش های اینترنتی را به این وسیله انجام دهید . که این موضوع در واقع یکی از الزامات خواهد بود . البته باید دقت داشته باشید که در تراکنش ها تمامی اصول امنیتی را در نظر بگیرید تا در طول زمان انجام پرداخت با مشکل مواج نشوید .

تعیین برنامه اینترنت مارکتینگ

در این قسمت با توجه به اینکه سایت تجارت الکترونیک را طراحی کنید باید برای محصول ها و خدمات خود بازار هدف تعیین کنید به عبارت دیگر تعیین بازار هدف و بازارهای بالقوه برای کالاها و خدمات از جمله مهم ترین مواردی است که باید رعایت شود .
هم اکنون سوال های مطرحی در اینجا به وجود می آید که به چه واسطه ی می توان این بازارها به طراحی وب سایت ما لینک گردند؟ کلمات کلیدی در طراحی وب سایت ما چیست ؟ چگونه در جهت سئو سایت اقدام کنیم ؟ در اینترنت مارکتینگ چه خدمات و محصولاتی ارائه می نماییم ؟ همه ی این موارد در برنامه ریزی مارکتینگ کسب و کار ما تحت پوشش قرار خواهند گرفت .

شبکه های اجتماعی در اینترنت مارکتینگ

یکی از راهکارهای تقویت نام برند و شرکت شما می تواند عضویت در شبکه های اجتماعی باشد . با عضویت و فعالیت در شبکه اجتماعی می توانید در اطلاع رسانی خدمات کسب و کار خود مفید باشید . یکی از اصول اینترنت مارکتینگ حضور فعال در شبکه های اجتماعی در کنار طراحی وب سایت می باشد .

بازاریابی وابسته (Affiliate Marketing):

این روش یکی از روش های بازاریابی می باشد که افراد در وب سایت های خود اقدام به تبلیغ محصولات شما می کنند و هر فردی که از سایت آنها بازدید نماید با کلیک بر روی محصول به سایت شما منتقل خواهد شد و به خرید خود ادامه دهد و در واقع فردی که برای شما تبلیغ می کند پورسانت خود را از شما می گیرد . این نوع سیستم بازاریابی را سیستم همکاری فروش نیز می گویند .

نمایش تبلیغات (Display Advertising):

یکی دیگر از روش های که می تواند برای شما موثر باشد نمایش تبلیغات است . در این روش تبلیغات شما در وبلاگ ها و سایت ها نشان داده می شود . در واقع این روش موجب می شود که برای محصولات شما به گونه بازاریابی صورت بگیرد .


بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing):

این نوع اینترنت مارکتینگ در واقع موجب اشتراک گذاری محتوایات ارزشمند شما می شود که هدف از این نوع تبلیغ این است که فرد به یک مشتری دائم و وفادار برای شما تبدیل شد . این روش می تواند به واسطه راه اندازی وبلاگ ها انجام گردد . وب لاگ شما می توانند به دلایل زیادی مورد استفاده قرار بگیرد ، شما می توانید از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید یا بهینه سازی روش موتور جستجو را انجام دهید .



اینترنت مارکتینگ


hadi sharifi ۰ ۰
طراحی سایت ، بهینه سازی سایت و طراحی وب سایت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان