نحوه نوشتن پست وبلاگ: راهنمای گام به گام [+ الگوهای ارسال پست رایگان وبلاگ]

احتمالاً قبلاً هم می دانید که روند وبلاگ نویسی تا چه اندازه در موفقیت تلاش های بازاریابی شما یکپارچه است. به همین دلیل لازم به ذکر است که یادگیری چگونگی راه اندازی و مدیریت م aثر وبلاگ به روشی که از تجارت شما پشتیبانی کند بسیار مهم است.

بدون داشتن وبلاگ ، خواهید دید که تعدادی از مشکلات مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ضعیف ، کمبود محتوای تبلیغاتی برای اجتماعی ، نفوذ اندک با سرنخ ها و مشتریان و صفحات کمتر برای به اشتراک گذاشتن تماس های تولیدکننده شما - به اقدام (CTA) روشن است.

پس چرا ، اوه چرا ، بسیاری از بازاریابانی که من با آنها صحبت می کنم هنوز لیست شستشو بهانه هایی دارند که چرا نمی توانند وبلاگ خود را حفظ کنند؟

http://images.google.be/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.zoomtech.org/

→ اکنون بارگیری کنید: 6 قالب ارسال پست بلاگ
شاید به این دلیل که ، مگر اینکه از نوشتن لذت ببرید ، وبلاگ نویسی تجاری غیر جالب ، وقت گیر و دشوار به نظر می رسد.

خوب ، وقت بهانه ها تمام شده است و این راهنما اینجا است تا به شما کمک کند تا دلیل آن را بفهمید. ما نحوه نوشتن و مدیریت وبلاگ کسب و کار شما و همچنین الگوهای مفیدی برای ساده کردن تلاش های وبلاگ نویسی شما ارائه خواهیم داد.

پست وبلاگ چیست؟
چه چیزی باعث ایجاد یک پست خوب در وبلاگ می شود؟
چگونه می توان یک پست وبلاگ نوشت
نمونه های ارسال بلاگ
بیایید با یک سوال مهم شروع کنیم.

پست وبلاگ چیست؟
پست های وبلاگ به شما و کسب و کار شما امکان می دهد بینش ، افکار و داستان های مربوط به هر موضوعی را در وب سایت خود منتشر کنید. آنها می توانند به شما در افزایش بازدید ، آگاهی از نام تجاری ، اعتبار ، تبدیل و درآمد شما کمک کنند.

امروزه ، افراد و سازمانهای مختلف جامعه وبلاگ ها را مدیریت می کنند تا تجزیه و تحلیل ، دستورالعمل ها ، انتقادها ، اطلاعات مربوط به محصولات ، یافته های صنعت و موارد دیگر را به اشتراک بگذارند. بسیاری از قالب های محبوب وبلاگ وجود دارد ، اما در اینجا شش مورد از رایج ترین ها وجود دارد:

پست "چگونه برای"
پست مبتنی بر لیست
پست "چیست"
ستون صفحه ارسال
Newsjacking Post
اینفوگرافیک پست
در وقت صرفه جویی کنید و شش قالب وبلاگ را به صورت رایگان بارگیری کنید.

بنابراین ، چگونه اطمینان حاصل می کنید که پست وبلاگ شما مورد توجه مخاطبان هدف ، شخصیت های خریدار و مشتریان شما قرار می گیرد؟

منبع ویژه
6 قالب ارسال رایگان وبلاگ
برای شروع بلاگ نویسی فرم را پر کنید.

سلام ... اسم شما چیه؟
نام کوچک
جان
نام خانوادگی
اسمیت
سلام null ، آدرس ایمیل شما چیست؟
آدرس ایمیل
john@smith.com
و شماره تلفن شما؟
شماره تلفن
111 222 3333
نام شرکت و وب سایت شما چیست؟
شرکت
HubSpot
سایت اینترنتی
www.hubspot.com
چه تعداد کارمند در آنجا کار می کنند؟
الگوهای رایگان خود را دریافت کنید

چه چیزی باعث ارسال یک وبلاگ خوب می شود؟
قبل از اینکه یک وبلاگ بنویسید ، مطمئن شوید که پاسخ س likeالاتی مانند "چرا کسی به ادامه این پست وبلاگ ادامه می دهد؟" و "چه چیزی باعث می شود مخاطبان ما برای تعداد بیشتری برگردند؟"

برای شروع ، یک پست وبلاگ خوب جالب و آموزشی است. وبلاگ ها باید به س questionsالات پاسخ دهند و به خوانندگان کمک کنند تا چالشی را که تجربه می کنند برطرف کنند - و شما باید این کار را به روشی جالب انجام دهید.

فقط برای پاسخ دادن به س someoneالات کسی کافی نیست - شما همچنین باید در حین جذاب بودن مراحل عملیاتی را ارائه دهید. به عنوان مثال ، مقدمه شما باید خواننده را قلاب کند و آنها را وادار به ادامه خواندن پست شما کند. سپس ، از مثالها استفاده کنید تا خوانندگان خود را به صحبت های شما علاقه مند کنند.

به یاد داشته باشید ، خواندن یک پست وبلاگ خوب جالب است و محتوای آموزشی را برای اعضای مخاطب فراهم می کند.

(آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه از وبلاگ نویسی و سایر اشکال بازاریابی محتوا در کسب و کار خود استفاده کنید؟ صفحه منابع آموزش بازاریابی محتوای رایگان آکادمی HubSpot را ببینید.)

بنابراین ، واقعاً چگونه می توانید یکی از این قطعات جذاب و اطلاعاتی را بنویسید؟

چگونه می توان یک پست وبلاگ نوشت
در اینجا مراحلی وجود دارد که می خواهید هنگام نوشتن یک پست وبلاگ دنبال کنید.

1. مخاطبان خود را درک کنید.
قبل از شروع به نوشتن پست وبلاگ خود ، اطمینان حاصل کنید که درک درستی از مخاطبان خود دارید.

س questionsالاتی مانند این را بپرسید: آنها می خواهند در مورد چه چیزی بدانند؟ و چه چیزی در آنها طنین انداز خواهد شد؟

اینجاست که ایجاد شخصیت خریدار مفید است. در هنگام ارائه موضوعی برای پست وبلاگ خود ، آنچه را که درباره شخصیت خریدار و علایق آنها می دانید در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ، اگر خوانندگان شما هزار ساله هستند که به دنبال راه اندازی مشاغل هستند ، احتمالاً نیازی نیست که اطلاعاتی درباره شروع کار در رسانه های اجتماعی به آنها ارائه دهید - اکثر آنها قبلاً این موارد را کم کرده اند.

با این حال ، ممکن است بخواهید به آنها اطلاعاتی درباره نحوه تنظیم رویکرد رسانه های اجتماعی خود (به عنوان مثال - از روشی شخصی ، گاه به گاه ، شخصی ، به رویکرد مبتنی بر کسب و کار و شبکه متمرکز) به آنها بدهید. این نوع اصلاحات همان چیزی است که به شما کمک می کند مطالبی را درباره موضوعات واقعاً مخاطبان خود (و نیازها) منتشر کنید.

آیا شخصیت های خریدار در محل کار خود ندارید؟ در اینجا چند منبع برای کمک به شما در شروع وجود دارد:

ایجاد شخصیت خریدار برای تجارت خود [الگوی رایگان]
پست وبلاگ: نحوه ایجاد شخصیت های دقیق خریدار برای کسب و کار شما
[ابزار رایگان] Make My Persona: خریدار Persona Generator
2. دامنه وبلاگ خود را ایجاد کنید.
در مرحله بعد ، شما به مکانی برای میزبانی این پست و هر پست وبلاگ دیگری که می نویسید نیاز دارید. این امر مستلزم انتخاب سیستم مدیریت محتوا (CMS) و سرویس میزبانی دامنه وب سایت است.

CMS را انتخاب کنید.

hadi sharifi ۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراحی سایت ، بهینه سازی سایت و طراحی وب سایت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان