9 ابزار گزارشگری سفارشی برای تیم بازاریابی شما

وقتی نوبت به ایجاد گزارش برای داده های شما می رسد ، گاهی اوقات یک داشبورد ، جدول یا الگوی از پیش ساخته شده کلاهبرداری را انجام می دهد. اما چه اتفاقی می افتد که ابزار فعلی شما گزارشی از قبل ساخته شده نداشته باشد که نیازهای شما را برآورده کند یا شامل معیارها و ابعادی باشد که می خواهید استفاده کنید؟

خوب ، این زمانی است که یک ابزار گزارشگری سفارشی مفید است.

https://bit.ly/3g5mTyz

ابزارهای گزارشگری سفارشی چیست؟
ابزارهای گزارشگری سفارشی توانایی ایجاد گزارش های شخصی و منحصر به فرد (یا سفارشی) را برای داده های شما فراهم می کنند. علاوه بر انتخاب داده هایی که در گزارش خود نمایش می دهید ، می توانید معیارها ، ابعاد ، شکل ظاهری و موارد دیگر را نیز تنظیم کنید.

Download بارگیری رایگان: الگوهای گزارشگری رایگان بازاریابی [اکنون دسترسی داشته باشید]
امروزه تعدادی از ابزارهای گزارشگری سفارشی در دسترس است که شامل گزینه هایی است که با مزایای دیگر مانند عدم کدگذاری لازم ، نصب آسان ، برنامه های مختلف قیمت گذاری ، پشتیبانی و یکپارچه سازی (به عنوان مثال برای تجزیه و تحلیل داده ها و اشتراک یک کلیک).

بسیاری از ابزارهای گزارشگری سفارشی ، مانند HubSpot ، معمولاً با الگوها و داشبوردهای از پیش ساخته شده برای مواردی که نیازی به گزارش خود ندارید یا می خواهید گزارش خود را تنظیم کنید ، ارائه می شود.

در اینجا 9 ابزار گزارشگری سفارشی برای کمک به شروع کار آورده شده است.

ابزارهای گزارشگری سفارشی
نرم افزار تجزیه و تحلیل بازاریابی HubSpot
تقاضای مریم گلی
Cyfe
ابر متریک
دومو
لوسی عزیز
تقویت کننده تجزیه و تحلیل
صادرات نهایی داده ها
تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
1. نرم افزار تجزیه و تحلیل بازاریابی HubSpot
ابزار گزارش سفارشی HubSpot Marketing Analytics Software
منبع

HubSpot به بازاریابان کمک می کند تا ترکیبی از بینش و داده های مشتری را برای درک بهتر آنچه در بین مخاطبان هدف کار می کند و آنچه در آن نیست ، پیدا کنند. همه این اطلاعات و گزارشات در دسترس شماست - در کنار CRM - بدون SQL.

گزارش ساز سفارشی دسترسی به همه داده های شما را در یک مکان واحد و بدون نیاز به صفحه گسترده ارائه می دهد. از سازنده سفارشی برای سازماندهی کلیه داده های کسب و کار خود از جمله تماس ، شرکت ، معامله ، ایمیل بازاریابی ، صفحه فرود و داده های تعامل وبلاگ استفاده کنید.

سایر ویژگی های منحصر به فرد:
از اشیا custom سفارشی برای گرفتن اطلاعات بی نظیر مشاغل خود ، ایجاد بخش های جدید ، ایجاد گزارش های سفارشی ، کمپین ها و گردش کار استفاده کنید.
داشبوردهای سفارشی و قابل اشتراک ایجاد کنید تا تمام معیارهای خود را در یک صفحه با ویرایشگر بدون کد ، کشیدن و رها کردن مشاهده کنید.
اطلاعاتی را که مختص کسب و کار شما است مانند استفاده از محصول یا داده های موجودی گزارش دهید.
از رویدادهای رفتاری برای ردیابی تعاملات سفارشی که مختص تجارت شما است استفاده کنید و مشخص کنید که چه زمانی مشتری آماده است تا گام بعدی را در سفر خریدار بر دارد (سپس نقطه لمسی بعدی را برای بعد از اتمام آن رویداد آغاز یا برنامه ریزی کنید).
هر تعامل مشتری را به مخاطبی در پایگاه داده خود و درآمد مرتبط با استفاده از ویژگی گزارش دادن انتساب درآمد متصل کنید.
تأثیر تلاش های بازاریابی و فروش خود را در داشبورد بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) کنترل کنید و سپس کتاب بازی خود را متناسب با آن تنظیم کنید تا به حساب های بالاترین ارزش خود برسید.
2. حکیم را تقاضا کنید
تقاضای حکیم ابزار گزارش سفارشی
منبع

با Demand Sage ، به راحتی گزارش های HubSpot و داده های تجزیه و تحلیل خود را به Google Sheets منتقل کنید. این گزارش گزارش های سفارشی و خودکار - با همگام سازی خودکار داده ها و داشبورد و الگوهای از پیش ساخته شده - را ارائه می دهد.

سایر ویژگی های منحصر به فرد:
با ایجاد گزارش هایی که در سطح سابقه هستند ، با داده های خود کاملاً مشخص شوید.
با استفاده از تجزیه و تحلیل بدون کد Demand Sage و جدول ساز ، داده های خود را مشاهده کنید.
افزونه Demand Sage رایگان را نصب کنید ، روی "شروع" در فهرست افزودنیها کلیک کنید و بلافاصله ایجاد گزارش های سفارشی را شروع کنید.
Demand Sage را با HubSpot CRM و نرم افزار بازاریابی خود ادغام کنید.
3. Cyfe
ابزار گزارش سفارشی cyfe
منبع

Cyfe ابزاری برای ساخت داشبورد تجاری کاملاً سفارشی برای نظارت ، نمایش و تجزیه و تحلیل داده های شما است. این ابزار به عنوان یک داشبورد همه در یک توصیف شده است زیرا شما می توانید تمام داده های شرکت خود را از جمله فروش (اما نه محدود به) فروش ، تجزیه و تحلیل وب ، رسانه های اجتماعی و پشتیبانی نظارت کنید.

سایر ویژگی های منحصر به فرد:
معیارهایی ایجاد کنید تا پیشرفت خود را در برابر اهداف تجاری خود بسنجید. سپس ، در صورت انجام معیارهای خاص (از طریق ایمیل یا پیام کوتاه) هشدارهایی را از Cyfe دریافت کنید.
تمام جنبه های گزارش خود را از جمله نام دامنه ، پس زمینه ، آرم و رنگ ها سفارشی کنید.
با ضربه زدن روی اکوسیستم برنامه Cyfe در 1500 برنامه ، داده ها را از چندین منبع (به عنوان مثال Google ، Facebook ، Mailchimp) مشاهده کنید.
داشبورد را با داده های پایگاه داده SQL خود سفارشی کنید.
Cyfe را با HubSpot CRM ، نرم افزار بازاریابی و نرم افزار فروش خود ادغام کنید.

4. ابر متریک
supermetrics ابزار گزارش سفارشی
منبع

با SuperMetrics می توانید داده های بازاریابی و فروش خود را به راحتی به Google Sheets ، Microsoft Excel ، Google Data Studio ، BigQuery ، API ، Snowflake و Uploader منتقل کنید. پس از وارد کردن داده های خود به هر یک از این محصولات ، گزارش های خود را کاملاً با الگوهای Supermetrics شخصی سازی کنید.

سایر ویژگی های منحصر به فرد:
تمام داده های بازاریابی خود را در یک مکان مرکزی نمایش داده و مدیریت کنید.
داده های خود را در Supermetrics سازماندهی و فیلتر کنید تا تجزیه و تحلیل آنچه که کار می کند و آنچه نیاز به بهبود دارد ، انجام شود.
گزارشات و انتقال داده های بازاریابی را به صورت خودکار انجام دهید تا در وقت شما صرفه جویی کند.
Supermetrics را با نرم افزار بازاریابی HubSpot خود ادغام کنید.
5. دومو
domo ابزار گزارش سفارشی
منبع

Domo ابری تجاری است که به شما امکان می دهد به راحتی داده های خود را ادغام و تجسم کنید و همچنین از برنامه های هوشمند برای تنظیم گزارشات به گونه ای استفاده کنید (که آنها را برای تیم شما ارزشمند می کند) (یا ایجاد) کنید.

گزارش های تعاملی و قابل تنظیم شما در زمان واقعی به روز می شوند. بر اساس نوع داده ای که به Domo وارد می کنید ، این ابزار تجسم خاصی را که به نظر شما برای نمایش اطلاعات شما مناسب تر است ، توصیه می کند.

سایر ویژگی های منحصر به فرد:
گزارش های خود را با حاشیه نویسی در نمودارها ، افزودن ابزارهای حاکمیتی برای تیم خود و تصحیح نقاط داده ای که برای شما بیشترین اهمیت را دارند ، سفارشی کنید.
تمام داده های بازاریابی و فروش خود را گرد هم آورید تا بینایی و برنامه های عملیاتی را براساس اطلاعات بی درنگ داشبورد خود ایجاد کنید.
نحوه تعامل جنبه های مختلف داشبورد شما با پیوندها / فیلترهای سفارشی را تعیین کنید.
Domo را با HubSpot CRM خود ادغام کنید.
6. لوسی عزیز
عزیز لوسی گزارش گزارش سفارشی
منبع

لوسی عزیز یک داشبورد برای فروش B2B است. معیارهایی را که بیشتر برای تیم شما مهم هستند انتخاب کنید و آنها را به یک داشبورد واحد منتقل کنید تا داده های شما نمایش داده شود. در داشبورد خود پیش بینی های مبتنی بر خط لوله یا فعالیت را نشان دهید تا بدانید در رابطه با اهدافی که تعیین کرده اید چه انتظاری دارید.

سایر ویژگی های منحصر به فرد:
کل داشبورد خود را با ویرایشگر کشیدن و رها کردن سفارشی کنید تا معیارها و داده هایی را که بیشتر به شما اهمیت می دهند نشان دهد.
از ویژگی چراغ قرمز و سبز استفاده کنید تا وقتی تیم شما در هدف است یا عقب است ، به شما اطلاع داده شود تا بتوانید تنظیمات لازم را انجام دهید.
برای مقایسه عملکرد خود با اهداف ، اهداف منحصر به فردی را برای فعالیت هایی مانند درآمد ، درآمد ، پایه پیشنهادات و نرخ بهره تعیین کنید.
روش فیلتر کردن داده های خود را برای گزارش های خود سفارشی کنید (مثلاً براساس نوع مشتری) تا متناسب با تیم و اهداف شما باشد.
لوسی عزیز را با HubSpot CRM ، نرم افزار بازاریابی و نرم افزار فروش خود ادغام کنید.
7. تقویت کننده تجزیه و تحلیل
تقویت کننده تجزیه و تحلیل ابزار گزارش سفارشی
منبع

با استفاده از تقویت کننده تجزیه و تحلیل ، داده های تماس HubSpot خود را با سهولت وارد Google Analytics کنید. ویژگی های زمینه HubSpot یا رفتارهای سفارشی (به عنوان مثال مرحله چرخه عمر ، برنده شدن معاملات ، لغو اشتراک ایمیل) را برای مشاهده به Google Analytics اضافه کنید. این ابزار برای کمک به شما در دستیابی به اطلاعات مربوط به مخاطبین خود در Google Analytics به شما در بهینه سازی مسیرهای تجاری و هدایت هوش تجاری کمک می کند.

سایر ویژگی های منحصر به فرد:
معیارهای داده در سطح شی HubSpot خود را از جمله مجموعه چرخه زندگی ، معاملات برنده ، مجموعه شخصیت ، امتیاز اصلی ، تعداد معاملات مرتبط ، وضعیت سرنخ ، لغو اشتراک ایمیل و رتبه بندی NPS خود مشاهده کنید.
با استفاده از داده های مخاطب HubSpot ، گزارش های سفارشی غنی و غنی را در Google Analytics ایجاد و تولید کنید تا نحوه ارتباط و تعامل مخاطبان و مشتریان با تجارت شما را درک کنید.
برای کمک به شما در دستیابی به افرادی که به نظر می رسد مانند اعضای مخاطبان شما هستند ، از بینش های به دست آمده از گزارش های خود استفاده کنید.
تقویت کننده تجزیه و تحلیل را با HubSpot CRM ، نرم افزار بازاریابی و CMS خود ادغام کنید

8. صادرات نهایی داده ها
صادرات داده نهایی ابزار گزارش سفارشی
منبع

Ultimate Data Export توسط Datawarehouse.io به شما امکان می دهد تمام داده های خود را - مانند مخاطبین ، معاملات ، تجزیه و تحلیل وب ، بلیط ها و ایمیل ها - به اکسل صادر کنید. همچنین می توانید از داده های خود پشتیبان تهیه کرده و آنها را بازیابی ، پرس و جو ، همگام سازی ، تلفیق ، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری کنید. این ابزار برای کاربرانی که می خواهند داده ها را از HubSpot خارج کرده و به یک بستر انتخابی منتقل کنند ، همه با هزینه کم ایده آل است.

سایر ویژگی های منحصر به فرد:
تمام داده ها را از سیستم HubSpot خود صادر کنید (به عنوان مثال مخاطبین ، شرکت ها ، تاریخ معاملات / معاملات ، تجزیه و تحلیل وب ، مالکان ، کمپین ها ، تعاملات ، ایمیل ها ، محصولات ، بلیط ها ، فرم ها ، خطوط لوله و موارد دیگر) و آنها را در یک گزارش سفارشی در Excel مشاهده کنید.
برای اطلاعات عمیق در مورد داده های خود ، به ابزارهای هوش تجاری مانند Tabelau و PowerBI متصل شوید.
صادرات نهایی داده را با HubSpot CRM ، نرم افزار بازاریابی و نرم افزار فروش ادغام کنید.
9. Google Analytics
google analytics ابزار گزارش سفارشی
منبع

Google Analytics از ویژگی گزارش سفارشی برخوردار است که به شما امکان می دهد ابعاد (به عنوان مثال شهر) و معیارها (به عنوان مثال نماهای صفحه) را برای گزارش خود انتخاب کنید و همچنین درباره نحوه نمایش داده ها تصمیم بگیرید. اگر کاربر Google / Google Analytics هستید یا از یک ابزار گزارش دهی با یکپارچه سازی Google Analytics استفاده می کنید ، گزارش های سفارشی به راحتی برای شما قابل دسترسی است.

سایر ویژگی های منحصر به فرد:
گزارشات سفارشی را در چند ثانیه صادر و به اشتراک بگذارید.
از لیست ابعاد و معیارهای منحصر به فرد گزارش های سفارشی خود استفاده کنید.
برای دسترسی آسان به دسته بندی ها ، گروه بندی گزارشات سفارشی خود را در گروه ها ایجاد کنید.
اگر کاربر Analytics 360 هستید ، از ویژگی جداول سفارشی برای پشتیبان گیری از گزارش های سفارشی خود استفاده کنید.
امروزه ابزارهای گزارشگری سفارشی زیادی در دسترس است که می توانند به شما در کشف بینش های ارزشمند و تجزیه و تحلیل همه داده های کسب و کار شما کمک کنند. بنابراین ، در حالی که می خواهید بهترین گزینه را برای تیم خود تعیین کنید ، به این فکر کنید که می خواهید در کدام نوع داده ها بیشتر غوطه ور شوید ، در کجا می خواهید گزارش گیری و تجزیه و تحلیل کنید و چگونه می خواهید این اطلاعات را به اشتراک بگذارید و توزیع کنید.

hadi sharifi ۰ ۰

نحوه نوشتن پست وبلاگ: راهنمای گام به گام [+ الگوهای ارسال پست رایگان وبلاگ]

احتمالاً قبلاً هم می دانید که روند وبلاگ نویسی تا چه اندازه در موفقیت تلاش های بازاریابی شما یکپارچه است. به همین دلیل لازم به ذکر است که یادگیری چگونگی راه اندازی و مدیریت م aثر وبلاگ به روشی که از تجارت شما پشتیبانی کند بسیار مهم است.

بدون داشتن وبلاگ ، خواهید دید که تعدادی از مشکلات مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ضعیف ، کمبود محتوای تبلیغاتی برای اجتماعی ، نفوذ اندک با سرنخ ها و مشتریان و صفحات کمتر برای به اشتراک گذاشتن تماس های تولیدکننده شما - به اقدام (CTA) روشن است.

پس چرا ، اوه چرا ، بسیاری از بازاریابانی که من با آنها صحبت می کنم هنوز لیست شستشو بهانه هایی دارند که چرا نمی توانند وبلاگ خود را حفظ کنند؟

http://images.google.be/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.zoomtech.org/

→ اکنون بارگیری کنید: 6 قالب ارسال پست بلاگ
شاید به این دلیل که ، مگر اینکه از نوشتن لذت ببرید ، وبلاگ نویسی تجاری غیر جالب ، وقت گیر و دشوار به نظر می رسد.

خوب ، وقت بهانه ها تمام شده است و این راهنما اینجا است تا به شما کمک کند تا دلیل آن را بفهمید. ما نحوه نوشتن و مدیریت وبلاگ کسب و کار شما و همچنین الگوهای مفیدی برای ساده کردن تلاش های وبلاگ نویسی شما ارائه خواهیم داد.

پست وبلاگ چیست؟
چه چیزی باعث ایجاد یک پست خوب در وبلاگ می شود؟
چگونه می توان یک پست وبلاگ نوشت
نمونه های ارسال بلاگ
بیایید با یک سوال مهم شروع کنیم.

پست وبلاگ چیست؟
پست های وبلاگ به شما و کسب و کار شما امکان می دهد بینش ، افکار و داستان های مربوط به هر موضوعی را در وب سایت خود منتشر کنید. آنها می توانند به شما در افزایش بازدید ، آگاهی از نام تجاری ، اعتبار ، تبدیل و درآمد شما کمک کنند.

امروزه ، افراد و سازمانهای مختلف جامعه وبلاگ ها را مدیریت می کنند تا تجزیه و تحلیل ، دستورالعمل ها ، انتقادها ، اطلاعات مربوط به محصولات ، یافته های صنعت و موارد دیگر را به اشتراک بگذارند. بسیاری از قالب های محبوب وبلاگ وجود دارد ، اما در اینجا شش مورد از رایج ترین ها وجود دارد:

پست "چگونه برای"
پست مبتنی بر لیست
پست "چیست"
ستون صفحه ارسال
Newsjacking Post
اینفوگرافیک پست
در وقت صرفه جویی کنید و شش قالب وبلاگ را به صورت رایگان بارگیری کنید.

بنابراین ، چگونه اطمینان حاصل می کنید که پست وبلاگ شما مورد توجه مخاطبان هدف ، شخصیت های خریدار و مشتریان شما قرار می گیرد؟

منبع ویژه
6 قالب ارسال رایگان وبلاگ
برای شروع بلاگ نویسی فرم را پر کنید.

سلام ... اسم شما چیه؟
نام کوچک
جان
نام خانوادگی
اسمیت
سلام null ، آدرس ایمیل شما چیست؟
آدرس ایمیل
john@smith.com
و شماره تلفن شما؟
شماره تلفن
111 222 3333
نام شرکت و وب سایت شما چیست؟
شرکت
HubSpot
سایت اینترنتی
www.hubspot.com
چه تعداد کارمند در آنجا کار می کنند؟
الگوهای رایگان خود را دریافت کنید

چه چیزی باعث ارسال یک وبلاگ خوب می شود؟
قبل از اینکه یک وبلاگ بنویسید ، مطمئن شوید که پاسخ س likeالاتی مانند "چرا کسی به ادامه این پست وبلاگ ادامه می دهد؟" و "چه چیزی باعث می شود مخاطبان ما برای تعداد بیشتری برگردند؟"

برای شروع ، یک پست وبلاگ خوب جالب و آموزشی است. وبلاگ ها باید به س questionsالات پاسخ دهند و به خوانندگان کمک کنند تا چالشی را که تجربه می کنند برطرف کنند - و شما باید این کار را به روشی جالب انجام دهید.

فقط برای پاسخ دادن به س someoneالات کسی کافی نیست - شما همچنین باید در حین جذاب بودن مراحل عملیاتی را ارائه دهید. به عنوان مثال ، مقدمه شما باید خواننده را قلاب کند و آنها را وادار به ادامه خواندن پست شما کند. سپس ، از مثالها استفاده کنید تا خوانندگان خود را به صحبت های شما علاقه مند کنند.

به یاد داشته باشید ، خواندن یک پست وبلاگ خوب جالب است و محتوای آموزشی را برای اعضای مخاطب فراهم می کند.

(آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه از وبلاگ نویسی و سایر اشکال بازاریابی محتوا در کسب و کار خود استفاده کنید؟ صفحه منابع آموزش بازاریابی محتوای رایگان آکادمی HubSpot را ببینید.)

بنابراین ، واقعاً چگونه می توانید یکی از این قطعات جذاب و اطلاعاتی را بنویسید؟

چگونه می توان یک پست وبلاگ نوشت
در اینجا مراحلی وجود دارد که می خواهید هنگام نوشتن یک پست وبلاگ دنبال کنید.

1. مخاطبان خود را درک کنید.
قبل از شروع به نوشتن پست وبلاگ خود ، اطمینان حاصل کنید که درک درستی از مخاطبان خود دارید.

س questionsالاتی مانند این را بپرسید: آنها می خواهند در مورد چه چیزی بدانند؟ و چه چیزی در آنها طنین انداز خواهد شد؟

اینجاست که ایجاد شخصیت خریدار مفید است. در هنگام ارائه موضوعی برای پست وبلاگ خود ، آنچه را که درباره شخصیت خریدار و علایق آنها می دانید در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ، اگر خوانندگان شما هزار ساله هستند که به دنبال راه اندازی مشاغل هستند ، احتمالاً نیازی نیست که اطلاعاتی درباره شروع کار در رسانه های اجتماعی به آنها ارائه دهید - اکثر آنها قبلاً این موارد را کم کرده اند.

با این حال ، ممکن است بخواهید به آنها اطلاعاتی درباره نحوه تنظیم رویکرد رسانه های اجتماعی خود (به عنوان مثال - از روشی شخصی ، گاه به گاه ، شخصی ، به رویکرد مبتنی بر کسب و کار و شبکه متمرکز) به آنها بدهید. این نوع اصلاحات همان چیزی است که به شما کمک می کند مطالبی را درباره موضوعات واقعاً مخاطبان خود (و نیازها) منتشر کنید.

آیا شخصیت های خریدار در محل کار خود ندارید؟ در اینجا چند منبع برای کمک به شما در شروع وجود دارد:

ایجاد شخصیت خریدار برای تجارت خود [الگوی رایگان]
پست وبلاگ: نحوه ایجاد شخصیت های دقیق خریدار برای کسب و کار شما
[ابزار رایگان] Make My Persona: خریدار Persona Generator
2. دامنه وبلاگ خود را ایجاد کنید.
در مرحله بعد ، شما به مکانی برای میزبانی این پست و هر پست وبلاگ دیگری که می نویسید نیاز دارید. این امر مستلزم انتخاب سیستم مدیریت محتوا (CMS) و سرویس میزبانی دامنه وب سایت است.

CMS را انتخاب کنید.

hadi sharifi ۰ ۰
طراحی سایت ، بهینه سازی سایت و طراحی وب سایت
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان